saknar er mina små hjärtan!

må släkten har varit här och jag har fikat som en tok. fick lite nya inflyttnings saker, som brödrost, elvisp, skålar och en porslinskanna till te samt kläder och så vidare.
var riktigt trevligt och blev jätte sugen på att färga tillbaka till rött när jag såg min moster.
 
vet dock inte hur jag ska göra.
 
sen ska jag ge er ett litet tips, tryck inte i dig fika mellan halv två och halv fem och sedan dra ut och springa vid fem för då kommer du spy vid 3 km och en familj på fem kommer komma fram och fråga om det är bra med dig medans de plockar svamp sen kommer du halv springa hem. punkt.
 
kom även på att jag snart börjar skolan och saknar min klass så hääääär mycket och speciellt victoria och emilia!
gud vill verkligen börja skolan  nu!
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

O.M.G vad smal jag var på bilden när vi lagar mat!!:-o
Förskräckligt ju hur mkt jag har gått upp i vikt......-.-'''

Svar: men sluta! du är inte stor nu heller!!!
Agnes

2012-08-07 @ 09:57:20
URL: http://emiliacarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0