yepp woopwoop

japp nu är jag 17 med ångest.
dock var min födelsedag väldigt bra!
 
kom till jobbet ingen visste om det, kommer hem och hinner knappt in på gården innan wille och mamma sjunger för mig. så göölligt.
fick 6 böcker, strumpor, 3 filmer och zebrahängslen och just ja. jag ska börja ÖVNINGSKÖRA!!! jag grät av rädsla och vill typ inte men måste haha.
dock grät jag av lycka av hängslena och 2 av böckerna. så fin familj!
 
sen kom gustav, mimmi, sofie och pappas släkt och fira mig. fina presenter där också. och mimmi kakorna var super goda!
 
idag dock försov jag mig i 1 timme och 45 minuter sen till jobbet.woohooo
nej det sög. träffade nyss far min på middag och fick 1000 kronor woopwoop.
så nu ska han väl snart tillbaka till härnösand men alltid lika trevligt att träffa honom.
 
nu ska jag lägga mig i sängen, ta någon av de nya böckerna och sedan fortsätta äta kakor typ. mitt liv är awesome?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0