11.22

nu är det bara en vecka kvar innan jul, inte för att det känns så. mamma kommer jobba och ja det suger.
jag håller på att leta kartonger så jag kan lägga ner alla saker till mina kära.
 
idag är sista dagen på sjukhuset och jag vill gråta. jag vill inte sluta, jag mår så bra när jag är där.
men har bakat kladdkaka som jag ska bjuda på och smöra lite för chefen så jag får komma tillbaka!
 
jag krigade till gymmet och slet i lite över en timme, ska snart slänga i mig mat och kriga till bussen.
undra vad jag ska lyssna på nu när inte musikhjälpen finns?
 

Kommentarer
Postat av: mimsan

skulle också vilja kunna vara sådär snygg. Fu.

Svar: åh hjärtat det är du!
Agnes

2012-12-17 @ 23:33:22
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0