hej jag saknar er

jag har jobbat min sista dag och jag vill gråta. jag vill inte lämna min fina avdelning. men jag bjöd på fika, skrattade med patienter och fick reda på att de ska försöka få dit mig till sommaren.
kommer sakna mina fina kamrater johanna och martina mest!
roligare att jobba med några som är nära ens egna ålder.
 
just nu kliar det i min mun, jag ska äntligen måla naglarna igen och tänka på vad jag ska ha på mig på torsdag när jag ska till skolan!
får även ta på mig min älskade ring. en patient tyckte även att gustav skulle sätta en ring på mitt finger annars skulle han fixa en kille som skulle göra det! haha åh vad jag kommer sakna den gubben!
 
nu ska jag drömma om mina skor, försöka slå in paket och sakna mina klasskompisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0