logiskt

igår levde jag ut alla känslor som man kan ha. under en dag.
kan ha vart det bästa och värsta jag vart med om. jag skrattade som jag brukade och var den gulliga och roliga tjejen jag brukar vara till att börja gråta bland folk för en sån jävla töntig sak. pinsamt men vad ska man göra.
 
men att ha alla fina vänner runt en är ju underbart!
men igår så drog jag till västerås med karln. det var en sjukt rolig resa och ett steg längre i förhållandet.
och jag lovade att skriva det här till gustav!
 
igår var gustav min hjälte och den finaste killen jag har träffat!
jag har längtat efter ett par skor i flera veckor men inte köpt dom. varför? jag vet inte.
när vi kom dit så fanns inte dom skorna jag ville ha i min storlek så jag provade andra. inget jag gillade och blev så sur på mig själv för att jag inte köpt dom.
 
Gustav kunde ha sagt, ja du får skylla dig själv att du inte köpte dom tidigare! men min fina gick och fråga om de fanns i lager, eller inne i stan. sen kom han med ett par 38 och sa att jag skulle prova. bitter som jag var ville jag inte ens prova dom. de skulle ju ändå inte passa. men för att han hade kämpat så provade jag dom.
 
och dom satt bra! så jag köpte dom och jag kan inte annat än tacka min fina kille som verkligen ville att jag skulle ha skorna. drog på mig dom direkt och gick runt i!
 
vi kikade runt i affärer och sen kom det värsta jag har gjort i ett par skor mer 13 cm klack! vi skulle köpa tv. det fina med allt var att vi sa att VI skulle köpa. att jag fick vara med och bestämma vad han skulle ha på sitt rum!
vi drog till media mark och kollade tre gånger och elgiganten en gång. efter mycket om och att nästan ha blivit lurad så fick vi med oss en tv!
 
nu  kommer det bästa. vi ska försöka bära ut en 42 tum till bilen, jag i 13 cm och sen få in den i bilen. jag fick krypa in bilen och dra in den. folk stod utanför och skrattade..
sen skulle vi dra upp den i hans lägenhet. utan hiss.
sen få ihop den. dock var det de lättaste.
 
av någon anledning så drog jag med till peo och åkte pulka eller jag stod och frös mest men ändå ganska roligt,
blev nerbrottad i snön och hade inga tår kvar,,
åkte till elin sen och kollade på slutet av potter, satt trångt i soffan och mös.
gillar mina vänner väldigt mycket!
 
okej det här inlägget blev långt, men vad spelar det för roll?
jag ska snart till min karl med mer saker som jag ska ha i hans lägenhet och kolla fotboll. ikväll blir det middag med hans släkt!
 
halsbandet som jag fick av gustav eller som jag skaffade till mig själv från gustav.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0