lyckligare nu

hela den här helgen har jag vart med min karl och ska snart fortsätta vara med honom när han har tränat klart.
vi drog till västerås och gick runt i affärer, förvånade mig själv med att bara köpa ett halsband medans gustav brände ca 1700.
vi åt glass  i snökaoset, kollade på söta barn och sjöng med till one direction och justin.. ja vi gjorde en skiva och dom fick vara med, tro det eller ej!
 
vi tävlade tydligen när vi kollade på,på spåret och somnade innan tolv.
 
drog upp honom tidigt, kollade på min brors match och gick hem i ett större snökaos som gjorde mig till den grinigaste människan på jorden. ja en sån liten sak kan störa mig extremt!
 
vid fyra kröp vi fram i snön till kyrkan och serverade glögg samt lyssnade på svärmor med hennes kör.
helt sjukt bra, kunde inte sluta le.
(okej det lät jättekonstigt att säga svärmor)
 
vi fiskade åt oss bilden, drog och handlade och lagade en alldeles för stark indiskgratäng samt dansade i köket till julmusik.
 
kollade på film med en alldeles för snygg kille och filmen fick mig att gråta inte för att han var snygg men ändå.
 
jag har tagit kort i en skitig spegel, bakat kladdkaka åt arbetskamraterna som att sista dagen är imorgon buhu.
och det här inlägget  blev väldigt långt.
 
nu ska jag be min bror sluta skrika så mycket och göra mig klar för att snart gå hem till västanfors igen och hjälpa till med tvätten om det finns någon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0