mitt humör har lika stora svängar som grisar kan hoppa

idag kämpade jag mig ner till gymmet kvart över åtta, gymmade med gustavs farmor och massa andra söta små tanter och gubbar. kände mig ung och lite starkare haha.
kollade sedan på ufc galan med pappa. alexander gustavsson i mitt hjärta!
blir lite stolt att han är från sverige och arboga!
de har kapat ner alla träd runt vårt hus, det är naket och alla kan se in. jag gillar det inte.tyckte om att ha alla träden runt huset.
 
idag då, jo jag har stressat som fan, ingen dator funkade på jobbet så vi kom inte in på programmet som vi använder, för mycket patienter. gubbar som raggat, försökt få kontakt och kommunicera med en helt finsktalande. inte alls så lätt och slitit samt kämpat för att få en dement pratkvar i säng.
det var allt annat än lätt men gud vad vi fick skratta, allt hon sa var helt sjukt och fyra olika samtalsämnen samtidigt.
när vi lyfte henne så blev hon så rädd att hon tappade löständerna. jag la mig nästan på golvet av skratt.
 
min dag blev dock lite ljusare när busschauffören släppte av mig vid ringvägen. var ensam på bussen och han frågade vart jag skulle av. svarade sjukhuset och då frågade han flora eller ringvägen. sen körde han mig hela vägen dit.
han såg säkert att jag hade en tuff dag! eller att jag var helt ensam på bussen..
 
nu ska jag försöka få lite sömn så jag orkar med ett till em pass imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0