So just remember folks we not just saving lives, we're saving souls, and having fun

solen lyser och irriterar mina ögon. dock ser de väldigt blåa ut och jag älskart!
det är lördag och jag har kollat julkarlendern, ätit choklad nio på morgonen och sovit på en värmesäck.
ganska ointressant men alltid lika roligt att veta.
 
fagerstahallen räddade min dag och har massa hemma matcher, så jjag ska sätta min rumpa på en obekväm och hård bänk och klaga över träningsvärk.
 
min mamma har även frågat om jag inte ska önska mig en ny mobil. tror hon är hög på något. eller väldigt ofta då hon även ville att jag skulle köpa en ny klubba förut.
men ska man klaga?
 
vi har även fått ett julkort till han som bodde här innan oss, alltså han som sålde huset till oss. det var 11-12 år sedan. snacka om att deras släkt inte har koll på att någon har flyttat.
 
kan även säga att man uppskattar sina kläder och sin parfym när du inte får ha på dig det under jobb tid. stod inne i min garderob och bara log samt smekte dom.
 
okej det där lät skumt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0