livet blir bättre!

sitter just nu på en hård stol med värkade mage ocu utsmetat smink. död åt mascara och ögonskugga!
hade det iaf trevligt i norberg, mötte upp hampus, hoppade in i bilden och stod ute vid hans mammas hus i en timme och kolla när han och hans bror slipa en bil..(?)

jag frös.
sladdade ner till coop och handla sen soffan i några timmar och kika film, jagade även katten roffe som tyckte om tapeterna.
efter massa skratt så somna killen på min axel ett bra tag tills jag stack och hans huvud flög ner.
haha minen var fin!

funderar på att gå och lägga mig, jobbar eftermiddag så kan egentligen vara vaken någon timme till.

jo min dag blev gjord idag när mamma och pappa gick med på att jag får stick till spanien igen med sofie! woopwoop, sen rycktas det om turkiet med familjen.
två utomlandsresor är allt jag kan önska mig. och till dom två bästa ställerna. lycklig tjej!


ungefär sådär lycklig, får stå bredvid killen igen! sofie vad döpte vi han till????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0