min bror tycker inte jag ska använda klännning för jag passar inte i det..

bokat klipptid, städat och tränat. känner mig rätt duktig idag.
Mimmi är även hemma det är bra, ska troligtvis träffa henne en stund imorgon.

imorgon kommer jag även ha världens träningsvärk i bena, ska troligtvis dra på mig jeans. yes!
saknar vendela och det är ju ett bra tag innan hon kommer hem...

har även letat bikinis (har typ 25 stycken) men vill ha en ny haha, ska fortsätta leta!

tack wille som avråder mig från att ha klänning.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss u too!!!!!! :(

2012-03-01 @ 12:12:32
Postat av: Emelie

ahh älskade bröder, min sa till mig, och jag citerar "när kommer du och hälsar på, jag har tränat Gee (deras hund) att bita på kommando och jag vill prova det på någon"... Känner kärleken o_O

2012-03-01 @ 14:20:25
URL: http://hanssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0