sitter i "skogen" och äter kakor

sitter hemma hos morfar och är barnvakt. de fyra galningarna kör ju slut på mig...
dock ligger alla äntligen i säng och jag äter kakor.

har även sagt hejdå till vendela som sticker till thailand i tre veckor, bajs vad jag kommer sakna henne!
direkt efter hon stack sa ramla valle och slog hal i läppen. behöver inte säga annat än blod och skrik

men så dukrig som jag är så hade jag allt under kontroll.
min kära morfar har nagot konstigt tangentbord ocksa han har inte bokstaven a men en ring ovanför utan ett ü istället. fattar inte varför men,

slänger in ett inlägg när jag kommer hem också!


slänger in en bild fran förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0