vadå? jag är inte bitter

alltså reinfeldt din jätte bebis till statsminister,vadå jobba till 75? sjukaste jag har hört!
kanske lätt för dig att säga som sitter och pillar dig i naveln hela dagarna och tjänar miljoner.

att jobba till 75 går ju inte, inte med det jag tänker jobba med, ska jag själv vara 75 och ta hand om dom i min ålder och lyfta dom? hahah nej.

mitt andra alternativ är att skola om mig vid 55, men hallå hur kul är det att leva på studiebidrag och sitta i skolan vid 55 års ålder och plugga till ett annat yrke.

tänk om gubben lilla.

vadå nej jag är inte bitter? bara lite irriterad.

det är bara -2 ute, det är bra

jag har sån jävla träningsvärk i mina ben och ska träna innebandy snart, kommer inte kunna springa.

nej jag är inte bitter


kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0