17.08 brist på rubrik

jag visste att jag inte skulle ha klivit ur sängen imorse, om någon missade det så var det ca 14 - ute.
istid för mig.

men så duktig som jag är så släpade jag mig till malmen och 500 meter från byggnaden så halkar jag, skulle kliva upp på trottoarkanten och halkar till, flyger upp någon centimeter och landar på ena höften och axeln.
varsågod att skratta åt mig. jag reser mig upp och det första man tänker på är såg någon?

jag kollade runt och ingen var ute, går in i omklädningsrummet och min granne kommer efter och säger att vi ska jobba på samma våning, sen kollar hon på mig med ett stort leende och säger var det du som var framför mig?
jag dog.

klarade mig hem fint det.
nu ska jag sova, gillar att sova, ska fortsätta sakna cornélia, vi träffas för sällan hatar att vi bor i olika byar...



jeeeete söt tjej den där cornélia!

Kommentarer
Postat av: cornélia - livet enligt mig

älskar dig stumpan!!!!!!!!

2012-01-30 @ 17:38:33
URL: http://livetenligtcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0