23.25

jag skulle lugnt kunna våldgästa mimmi nu och sova över hos henne bara för att känna tryggheten typ.
Det här låter så gay men det är fint ändå, hihi lööv juu

idag då? nej jag satt bara hemma släpade mig ut runt sex för att gå en sväng, rätt dumt att bara ha svart när det är mörkt ute. Något att tänka på till nästa gång kanske?
även halt och kallt som fan, vill ha sommar så jag kan ut och springa och slippa ha så mycket kläder på mig..
åh sommar!


inläggen suger nu, måste ut på äventyr eller träffa min knäppa klass så jag får något att skriva om!!

Kommentarer
Postat av: mimsan

hihihi, du får alltid komma hit och vara trygg :*

2012-01-05 @ 15:37:02
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0