bara till besvär

min 8 åriga lillebror sa nyss att han aldrig skulle skaffa tjej för de är bara till besvär. men hallå är det inte i den här åldern som man har pusskrig och är tillsammans med en ny varje dag och allt sånt? haha

för övrigt är jag rå sliten och spymätt fint de, är även i stor chock efter att ha kollat på nyheterna. Engelholms p14 tränare hade pratat sex med killarna under övningar och när han skulle förklara försvar och sånt så använde han tjejer, som om man rusar fram för fort istället för att avvakta så hade han skrivit "sofia är en tjej som är snabb att hoppa i säng, men börja istället med att hångla och taffsa"

den är ju helt sjukt hur kan någon säga något sånt, jag satt bara och gapa och blev helt tom, jag som själv är tjej, spelar och har varit tränare. jag blir äcklad och arg, vem gör något sånt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0