duktig tjej jaaa

var faktiskt så duktig och gick upp 8 för att cykla. eller ja jag cyklade kvart i nio men ändå, har även stått och dansat i rummet och är så jävla pepp på att prova på ragga/dancehall imorgon!

mimmi följer med och jag hoppas att det är så kul som jag tror att det är och att det är något jag kommer fortsätta med, får väl la se imorgon, nu ska jag hoppa ner i duschen och sen vidare till malmen..

vaknade för andra gången upp med träningsvärk i ena armen, undra vad jag gör om nätterna?
höhöh


Kommentarer
Postat av: Pro healzorz

Hoppas dem dansar med bananer. Bananer är härliga att dansa med.

2012-01-31 @ 11:28:53
Postat av: Pro healzorz

Dansa på med dina bananer. Agnes...

2012-01-31 @ 11:29:31
Postat av: Pro healzorz

Bananer finns det gott om. Faktum är att bananer har börjat ta över vår planet. Visste du att 99% av alla brott begås av bananer? Jag hatar bananer.

2012-01-31 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0