mamma en sån vill jag haaa!!

det blev ingen sofie, utan hemmakväll med mor och far, bröderna dum och dummare satt uppe och gjorde något.
Blev på spåret och en idiot på resa eller vad de heter. så sjukt kul! ni måste se det!

och jag har väldigt fina föräldrar som sitter med sina ajfones och googlar på allt, typ flodhästar osv. Rätt kul.
Länge sen jag skratta så mycket, ramla nästan ur soffan fiiint

ska vända tillbaka dygnet som att jag snart måste gå upp sex...

och jo måste berätta, killen som är huvudpersonen i en idiot på resa hälsade på en familj i afrika som var från tyskland typ som hade en flodhäst som husdjur! den kom in i huset när den ville och fick mat, massage varje dag kolla tv och sova. Den hade en egen säng!!!
Fett ballt egentligen


skulle du inte vilja ha en sån här i huset som går runt och kollar tv med dig och skedar på nätterna?
MYSIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0