tadaa





det här är det jag har gjort om, klippte sönder ett par mintgröna piratbyxor ( byxor som går till knäna ni som inte vet) och gjorde de till shorts as nöjd!! sen klippte jag bort ärmarna på t-shirten, nedersta bilderna klippte jag bort ärmarna på skjortan och gjorde shorts av ett par jeans, har tre likadana så.
Nya kläder helt gratis awesome!


sämst bild men..
Sen ville inte mitt skrivbord leva i denna värld nå mer så skrivbordslådan gick sönder och jag fick den rakt i knät, har varit med om skönare saker. Men fint att den ligger där och ser ful ut..
Måste ha ett nytt skrivbord men min mormor sa att det bara var att limma tillbaka den. Fina mormor♥
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0