tänk om man hade en liten apa

Jag vill ha ett djur, så länge det inte är en spindel eller vandrande pinne så är jag rätt nöjd. Men tyvärr så är min bror rädd för allt som har fyra ben typ. Dock har det blivit lite bättre.

Han sa att han ville ha en gammal katt som snart skulle dö för då behövde man inte ta hand om den så länge och då hinner han vänja sig vid djur.
Smart bror? nej

jag saknar baby, silvia och wilma! en katt och två råttor. katten såldes och råttorna dog, wilma åt upp silvias huvud. Hemskt men sant.

nog med hemska djurhistorier, idag har jag varit effektiv! jag har pluggat, varit ute och gått, städat mitt rum, målat naglarna och hunnit lega på soffan i någon timme och snart blir det duschen och senare sofie. Fullt upp wöö

har även bajsont i min ena höft hela dagen och längre typ en vecka, börjar bli kärring, awesome ♥


söt tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0