väx upp

du som skrev kommentaren igår, seriöst tyckte du själv att du var rolig? väx upp tack.

Idag hade jag turen och slutade tre, nästan lyx ju! Samma tid imorgon sen tar jag helg, äntligen.
Sitter just nu och planerar mat som jag ska bjuda på, jag vendela och mimmi har bestämt att vi ska ha varsin middag och mimmi börjar den här lördagen och bjuder på tre rätters och så jag nästa lördag. helt awesome!

jag och vendela sticker även till västerås och shoppar på lördag, studiebidraget ryker samma dag som man får det, fiiint.

Väntar nu på att mimmi ska komma hem från skolan så vi kan baka kladdkaka och kika film som jag har fixat.
Jag äter fika varje dag på jobbet och dricker massa kaffe men ska ändå envisas med att äta ännu mer efter. Snart rullar jag väl fram!




PINSAMT ATT DET INTE FINNS NÅGRA NYA BILDER PÅ OSS FLICKOR

Kommentarer
Postat av: pro healzorzz

Okej då. Ha kläderna på dig. Äta banan är bara bra för dig. Bekämpa passiviteten du vet.

2012-01-26 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0