grattis!

igår jobbade jag äntligen klart vecka 2 och tog 2 dagar ledigt! det är extremt skönt och jag ligger i soffan och halvkollar os medans jag leker med mitt hår. permandentade mig igår och jag älskar det! dock behöver jag klippa bort lite och tvätta ur det om  dagar (!!) så allt medel åker ut och då får jag även typ göra något meed det, nu hänger det bara fult sådär haha  
 
men jag älskar det. blev  dock lite rädd igår när jag gjorde det och det lossnade tussar..
 
idag har jag typ planerat att kolla os, antingen hos mig eller någon annan. drar nog förbi gustav efter han slutat jobbet och visar att jag kan gå i klackskor eller något. dagen kommer hur som helst bli awesome.
 
och idag fyller även fina vendela år!
grattis!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0