lov en vecka till

i onsdags drog jag ut till avesta och umgicks med klassen, eller halva klassen men det blev iaf mina favorit tjejer! vi hade det iaf jätte mysigt med mat, dricka och skratt, drog hem vid nio och la mig i soffan, sjukt trött.
 
igår så var jag först och firade gammelfarfar och sedan eskiln med gustav och joel, riktigt roligt och äntligen lite sol,
mot kvällen var jag med mimmi och umgicks som förr, haha nej men gud vad jag har saknat henne, vi gjorde även amerikanska pannkakor! gick ju nästan bra men dom blev asgoda haha.
 
nu drar jag snart till norberg och springer engelbrektsloppet, sista 5 km loppet för mig, sen blir det 1 mil!
 
nu bildbomb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0