lovar att visa bilder snart

jag har nu haft fullt upp med att träffa vänner och familj. känns ganska skönt att vara hemma.
 
igår var jag först med gustav och planerade våran lilla resa vi gör nästa vecka, ringde sedan några samtal och ska imorgon fixa mitt hår. något jag aldrig gjort förut. dör vad nervös jag är.
 
mot kvällen så drog jag till thorsen och kikade på när han städade lägenheten, killen har ju vart borta i norr och jobbat i ca 3 månader. fick sedan en dum ide och bestämde att vi skulle premiär bada i eskiln.
 
så jag sofie mimmi robin muffa thorse jakob och jocke drog dit och jag dog. det var så sjukt kallt och skakade i timmar efter, drog dock i mit kaffe och försökte värma mig.
 
idag har jag vart vid simmhallen med mor och lillebror. låg dock med en bok hela tiden hahah-
nu ska jag snart fixa mig lite smått och sedan dra med sofie och gustav på tipspromenad, awesome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0