p.s lycka till ikväll

sprang mitt sista 5 km lopp igår och blev så besviken, ville verkligen få bättre tid än förra året men kom in på samma.
drog sedan hem och åt en fet pizza, somnade typ i duschen och kikade på tv med gustav, efter ett tag drog vi till eskiln med mange, louise och joel, kolla på när mange och joel badade och sedan hem till magnus och halv sov i hans soffa.
 
vid halv ett gick jag hem och la mig direkt, dock var jag en orkan i sängen och blev irriterad på mig själv.
nu ska jag lägga mig i sängen och läsa och vänta på att sofie ska höra av sig eller se om något annat roligt händer.
 
det smakar metall i min mun, måste borsta tänderna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0