världens finaste du!

mitt hår blev hemskt så fick platta ner det lite.
 
men i alla fall, hade världens finaste dag igår. vi drog till avesta halv 8 och satt döda på tåget mot stockholm.
vägrade använda gustavs iphone med appen hur vi skulle hitta för jag "visste" blev en liten omväg men vi kom fram!
 
gick runt på skansken i nårga timmar, kollade djur, åt, gick runt bland blommor och kollade utsikten, riktigt mysigt och roligt. tror det var vi och alla små barn haha.
vi gick sedan till gamla stan och kollade runt. jag är så kär i den delen av stockholm. efter lite vandrande fram och tillbaka så gick vi till ett fik och satt där i en timme iaf.
 
sen började affärerna, provade roliga hattar, letade vax och så vidare.
vid sju när vi satt och väntade på tåget var vi båda så trötta och illamående av den lilla sömnen vi fått att vi knappt pratade med varandra haha.
 
men det var en sån fin dag och vill så gärna tillbaka, och att ha världens finaste pojkvän med sig gör ju bara saken bättre!
 
tack för dagen finaste du ♥
 
får se vad som händer nu, vill inte ta av mig sovkläderna eller lämna sängen så hoppas jag att inget händer, borde träna med skavsåren runt hela vaden stoppar mig..
 

Kommentarer
Postat av: Gugge

Det var magiskt utan tragedi! <3

2012-07-12 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0