inte ofta man ser ett leende

jag kom på 45 minuter innan jag skulle träffa sofie att jag skulle locka håret.
så på 45 minuter hann jag locka hår, sminka mig och byta om.

jag är i chock över att jag hann, brukar ta 45 minuter för mig att sminka mig.
vi stack iaf ner och kikade på os och runt på the old school.
GUD vad jag saknar risbro hahah.

träffade även saknade emma som jag ville krama sönder, måste träffa mina fina vänner oftare, lovade även att jag ska kika på deras avslutning imorgon. gud hur ska jag hinna?

mina lockar la sig ganska snabbt, 3:orna hade vattenkrig och jag blev ett offer men dock inte blöt, hahah. okej belv nästan ett offer.

drog till västerås med sofie och hennes familj, kikade på skor och annat sen mat hos hennes syster och träffa valpen. sååå söt.

nu ska jag lägga mig i sängs och läsa min extremt grymma bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0