kolla och njut!



jag kan inte röra min nacke, men så jävla värt det!
vi hade så jävla kul även om det regnade, vi kikade band, dansade runt och sjöng med, blev knockad av kameramannen i ansiktet och ja helt underbart kaos! första gången vi var på grönan och inte åkte något,
dog på bussen hem och föll ihop i min mormors säng när vi kom hem vid tre.

mimmi och jag såg hemska ut imorse och ja det fortsätter vi med nu,
våra fina pojkar kom sexa, borde ha vunnit men nöjda ändå.

de som vann hade sparkdräkter och sjöng om att onanera med morötter? wtf
ajaj skit samma, kolla på videon njut av fin musik och hur fina jag och mimmi är i videon, nu vet ni även varför vi har ont i kropp, ansikte och nacke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0