kyss min röv gud!

jag har suttit i min fina pyjamas nästan hela dagen, samma ställe i soffan och kollat på 50/50 och några andra filmer samt seier, gråtit och ätit. saknades bara katter sen var bilden hel!

var nyss ute och sprang, det spöregnade HELA vägen och jag var LAGOMT BLÖT samt att springa i en skog när det spöregnar innebär NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

nu ska jag ligga i soffan en stund till innan jag fixar rummet och får läsa min bok för inget annat händer. Kanske fotboll då.

åh jag har även märkt att jag har slutat med projektet för har ätit något sött varje dag dock inge mycket men ändå. kroppen mår inte lika bra. dags att bli hård igen och hålla mig till helger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0