du är galen baby, så det visslar om det!

oj hej, storbloggarn här!

kom hem för ett tag sen och kommer snart somna, haft en awesome dag med marcus och hampus, åkt runt i en familjebil, sett när två pojkar äter upp en tårta tillsammans och skrattat en hel jävla del.

alltid lika kul i norgberg!
fick även den snuskigaste busschauffören nu när jag skulle hem, gick på bussen och han kollar på mig, flinar och säger: vet din mamma om att du står här alldeles ensam och ska åka?
jag får fram ett ja och halvspringer längst bak i bussen och typ kryper ihop till fosterställning. tur att hampus skulle spöa honom om jag ville hahahaha.

är det något jag hatar så är det äckliga och sura busschaufförer när man åker ensam och folk som sätter sig bredvid en på bussen. det är en oskriven lag, man sätter sig aldrig bredvid någon, jag hatar det. verkligen hatar det. stå hällre upp tack.

nejdå, men nej jag tycker inte om det, blickar gärna människor så de sätter sig någon annanstans. hehe

packa lite och sussa? jaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0