jag gör det här för jag har tråkigt och vill slippa läxor

SENASTE:

1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: tossefar

3. SMS: emilia

4. Sång du lyssnade på: vi två 17 år


 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: njee

7. Har någon varit otrogen mot dig: det tror jag inte

8. Varit kär: Ja.

9. Förlorat någon speciell person: gmorfar

10. Varit deprimerad: ja det har jag väl

11. Varit så trött att du somnat sittandes: nää, eller typ flygplansresor 


 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. turkos

13. svart

14. Orange


 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: nää

17. Skrattat så att du har börjat gråta: varje dag!

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: inte än 

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: vet vilka jag kan lita på

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: jodå

21. Kysst en kompis: allt för ofta haha


 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: msn vad är det?
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: två-tre

24. Har du några husdjur?: räknas två bröder? isf ja två stycken

25. Vill du ändra ditt namn: Nej, men får mor bestämma skulle jag ha bytt till agneta nu

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag:  var i nerja med totto

27. Vilken tid vaknade du idag: 07.10

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte sova

29. Någonting som du längtar till: nerja, klippa mig, sommar

31. En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: att jag inte klippte mig kort

32. Vad lyssna du på just nu: reklam på femman

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej men det vore väl roligt 
34. Vad gör dig irriterad just nu: smärtan i ryggen, läxor


 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Agnes

37. Singel/upptagen: njaea både och?

38. Stjärntecken: läjon

39. Kille eller tjej: tjäj

40. Grundskola: per-ols

41. Gymnasie: Karlfeldtsgymnasiet

42. Högskola: för tidigt vaa

43. Hårfärg: Rött

44. Långt eller kort: page tyvärr

45. Längd: 159 cm, fin längd

46. Vad gillar du gällande dig själv: min stil och personlighet

47. Piercings: Öronen och haft i läppen

48. Tattoos: om ett år så har jag

49. Höger eller vänster: vänster


 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: har inte gjort någon vad jag vet 

52. Piercing: Öronen och haft i läppen då 

53. Tatueringen: ett år kvar

54. Bästa vän: eirin

55. Sporten du spelade: oj hm gymnastik tror jag 

56. Husdjur: Katt i ett år typ

57. Vaccination du minns: Stelkramp

58. Konsert: cilla och totte hahahah

60. Alkohol du drack: kopparberg


 

JUST NU:

61. Äter du: får inte äta något nu buhu

62. Dricker du: nada

63. Är du på väg att: riva sönder idrottspapperna

64. Lyssnar du på: desperata hemmafruar

65. Väntar du på: att mor ska komma hem


 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja! hur gosigt skulle det inte va att ha en skrikande unge?

67. Vill du gifta dig: sen kanske någon gång kanske

68. Karriär i åtanke: undersköterska/sjuksöterska


 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon

70. Kramar eller pussar: Kramar.

71. kort eller lång: Lång

72. Yngre eller äldre: Äldre

73. Romantisk eller spontan: gillar inte romantiska saker

74. Snygg mage eller snygga armar: både, där går det ju inte att välja

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

76. Känslig eller inte: både och, beror på vad det gäller

77. Ragg eller förhållande: förhållande såklart 

78. Bråkstake eller tveksam: beror helt på


 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: jag får inte prata med främlingar

80. Gjort något sjukt spontant: haha jadå

81. Tappat glasögon eller linser: nej är duktig med mina saker

83. Krossat någons hjärta: någon gång för mycket

84. Har någon krossat ditt hjärta: för många gånger

85. Har du blivit arresterad: nej men stoppad av polisen några gånger heheh

86. Dissat någon: Ja.

87. Gråtit när någon dött: nej jag sitter helt stel bara..klart jag gråter!

88. Gillat din killkompis: ja


 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: ja

90. Mirakel: nä, inte än

91. Kärlek vid första ögonkastet: kanske inte kärlek men typ

92. Himlen: varför föddes man annars snäll?

93. Tomten: ja klart

94. Att kyssas på första dejten: duktig och håller mig heheheh när jag nu dejtar? 
95. Änglar: njaea


 

SVARA ÄRLIGT:

96. Bevarat en hemlighet: dom som jag känner jag kan och inte skadar någon

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: hmm alltså typ

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet: vissa kan nog

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina familj, vänner, idrott och musik

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: jag har sagt sanningen och inget annat än sanningen (handen på hjärtat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0