man börjar inte prata med fel person

jag gav bb en chans, ångrar mig som fan att jag gjorde det, satt med en kudde över ansiktet och plågades över hur patetisak 30 åringar kan bli.

dock skulle jag vilja bli inlåst i ett hus med människor och se hur lång tid det tar innan jag flippar. hade jag haft sipan där inne hade han varit död, snorunge.

i skolan idag så sov jag typ, var såååååååååååå här trött, ska göra ett projekt på hälsopedagogiken nu och se om man bli piggare och orkar mer i skolan om man ändar på sina matvanor, sover mer och rör sig varje dag. ska skriva matdagbok och allt i en månad från och med imorgon! lycka till agnes!!

tog första springturen idag, helt okey men de sista kilometrarna så kände jag mig som en zebra utan bakben hah. kilade sen ner och kolla på våran match vi hade, mina gullhönor vann med 18-2 f awesoem!

Leta fram allt jag ska ha imorgon och njuta va att jag går upp halv 8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0