om jesus kunde gå på vatten så kan ni vinna det här peo!

den där fina kommentaren slängde karin ur sig när vi spelade första matchen.

vi är hemma nu, äntligen! saknar min säng och mat. dock är det enda jag har gjort under den här helgen är att äta. sjukt. Har även sovit på ett underlag och suttit uppe en timme för tidigt och stirrat på lisa och emma när de sov. lite läskigt kanske men fint ändå

vi blve tyvärr inte svenska mästare, vi kom sexa. rätt annorlunda men jag är så jävla stolt iaf!
finns inga bättre än mina brudar, absolut inte.

grattis till malmö som tog hem segern i år hehe, helt awesome var dom!

fick nyss erbjudande av hampus att följa med till stockholm om en timme. sova i en bil eller säng?

okej behöver inte ens fråga, så trött så jag är illamående, det blir sängen!!
åh har även apont i örat så det är fan äckligt, jävla örhänge


slänger in samma bild igen, ser ungefär ut så där, fast inge smink och SÅHÄR SLITEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0