två greys avsnitt och jag är i himmelen

skolan idag var kort, skönt det ialla fall.

sov inget inatt som att jag fått ont i ryggen igen, var hos sjuksköterskan och strippa. hon smörjde int mig också oooh. nej men fick någon voltaren gel som skulle hjälpa men stank bara myggmedel.

ledig imorgon för att jag ska kolla upp skiten, hatar att det gäller muskler som det gör ont i, behöver fan träääna..
men att vara ledig är alltid kul. måste dock plugga

har även sett att mina föräldrar är rätt söta mot varandra ibland, när de ska lägga sig så sätter de på tandkräm på varandras tandborstar och låter den ligga kvar på handfatet tills den andra kommer upp. guuulligull.
har även fått min nyfiken het från mor min.

åh även fast det var minus idag så hade jag kjol och bustier. håårding!
måste även köpa ny ögonbryns penna, min ser typ för ljus ut såg jag nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0