två timmars busshäng med en äckligt förbannad tjej

LÖKÖDGKLÖ e'0tiwqptiqå'tiq'ÅtiQÅ*I>tiqlårhkpi

så där känner jag nu, visst att jag aldrig skulle ha gått upp imorse. Skolan sög, hälsopedagogiken kommer bli min död, jävla hjärnskrynklare.

sen skadade jag mig på idrotten så fick spela basket med en arm, tack gode gud att jag kan använda den andra nu, fick inte sluta fem minuter tidigare heller så fick vänta på bussen i en timme.

OCH SEN! när jag väl sitter på bussen så hinner jag åka i fem min sen är det en f''''ing lastbil som kraschat på den extremt smala vägen så jag har suttit fast på en buss i över två timmar ute i skogen typ.. tur att man hade bra sällskap. och efter två timmer kommer de på att ringa taxi, ååååh.

nu är jag hemma, så äckligt förbannad och trött. ser inte alls fram emot skolan eller bussen.. tur att jag ska göra något trevligare efter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0