min dag i 3 bilder

jo nog satte jag mig i solen i min fina neon gula bikini och läste en bok. dock var det kanske inte så bra då jag nu ser ut som en kräfta och ja jag kan inte sluta skratta åt mig själv.

efter den solstunden och lite mat böt jag om och drog ut med robin (satan) prata om allt som går att prata om. den killen är guldvärd!
hade även ingen jacka eller kofta och så vidare utan bara t-shirt. glad tjej som får värme.

nu har jag precis haft i färg i håret och hoppas på bra resultat vågar inte kolla, kanske ska smörja in min brända kropp.  får alla något att skratta åt imorgon

och ja, ville dra på mig ett par shorts när jag tog kortet, tog de första jag hittade och ser ut som sveriges flagga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0