oj detta blev långt

måste bara börja med: NEEEEEEEEEJJJJJ BRÖDERNA LEJONHJÄRTA SKA BLI FILM IGEN!!!!!!
och nej jag vill inte att den blir det för att de blir alltid sämre då och jag vill behålla den fina filmen som finns.

ídag var det dö varmt ute, kan aldrig välja bra kläder märker jag.
svettades som en gris i min ursnygga tröja och dog på bussen. mycket fint.

skolan var värdelös för vi typ satt där. såg dock en söt liten igelkott som jag avled lite över hur söt den var.
hade svensk litteratur idag, den sög för man kan aldrig kolla på en dokumentär och ta programledaren seriöst när det heter vinterbarn elg i efternamn,

såå dumt. solen ville inte som jag ville idag heller nej jag fick gå en pw på 7 kilometer för att försöka få lite färg..
oj nu måste jag skynda mig till coop ska köpa en skrubbhandske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0