randigt är fint, nästan zebra

svenskar äter mest godis av alla i världen, det är illa. tur att man bara äter onödigt socker på helger.
haft nationella prov idag, standard lixom. sitta i parken med 60 andra elever och skriva/läsa.

standard. har pluggat som en fin plugghäst idag standard känns dock skönt. gillar att plugga va någon anledning. ska fortsätta nu.

det ska snöa imorgon inte för att jag tror det eller vill det. ska ut och springa och gillar inte att springa i snö. nej det klarar jag mig ifrån-

om 50 dagar ligger jag på en strand i spanien. om 23 dagar är det skolavslutning ( om man räknar bara skoldagar)
livet börjar bli ganska fint. även idag har jag haft orgasm på kläder, gud kläder 

om 1 år och 4 månader ska jag gifta mig, ganska fint det också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0