so good

fick höra att jag låter som en fullvuxen kvinna idag för att jag fortfarande är lite hes. tack så mycket!
såg även spindelmannen i fosterställning på en soptunna! den var en unge utklädd ni som tror jag är psykiskt sjuk.

saknar min ipod, måste fixa lurar och lägga in lite nytt, får be pappa snällt.
älskar att skolan är såå slapp nu, chillar runt i shorts och lever livet. åt en glass idag för att jag kan unna mig nu!

nu ska jag göra klart min uppsats i historia och göra den så sjukt jävla bra så jag kan få mitt A!
sen har jag inget mer i skolan! jag avlider vad skönt, ska nog ut och gå igen ikväll och förhoppningsvis lite ny musik i öronen.

åh amerikanska pannkakor nere i köket, måste ner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0