varmt med ullstrumpor och kängor i 30 grader!

skolan är extremt slapp, solar och chillar runt. 7 skoldagar kvar!!!!!

idag hände en sån sjuk grej, jag och mimmi satt på bussen och pratade ochi knät hade jag en uppsats om folkmord och politiskamassmord. En dam sätter sig bakom oss och helt plötsligt frågar hon om hon får läsa min uppsats och berättar att hon är jurist och jobbar för läkare utan gränser och med folkmord.

hon läser och berömmer och berömmer, och ville att jag skulle byta linje och hon kunde fixa praktik och massa. enligt mig och mimmi var det sjukt coolt och jag blev så sjukt glad att hon tyckte den var grym!

annars då? legat hos mimmi och solat, försöker bli lite brun till skolavslutningen, även dansat och skrattat. Älskar att sola på hennes gård.

köpte en kartong kakor idag också, så sjukt gott. fuck mat just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0