blev tagna av polisen idag, undra vad vi gjorde för hemskt?

okej då ska vi se, hjärtat funkade helt okej igår. så behöver nog inte kolla upp det.
skönt.
skolan då, händer det något där? nä
vi får reda på betyg, b nästan a i allt och pratar sex. helt awesome måste jag säga.
 
imorgon är det sista dagen. dadada daaaam (tänk det där i en mörk ton)
och jag har terminens sista prov som jag är helt lugn för!
imorgon får jag även reda på om jag ska få åka till belgien eller inte.
SNACKA OM ATT JAG ÄR NERVÖS
 
nej gud nu ska jag sova och tänka ut vad jag ska ha på mig imorgon.
och vadfan har hänt med mitt hår. tror vädret gör det fluffigt, känner mig som bröderna fluff. alltså båda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0