dansa för att hjärtat brister

 
eh alltså jag sitter i mörkret och försöker skriva det här. går inte såå bra måste jag säga. hela familjen sover tråkiga som dom är och det ska väl snart jag också göra.
 
sitter och pratar med gustav om hur han kunde få så bra betyg i svenska för det är nästan lite pinsamt vad dålig han är ibland eller DU är ibland. kom på att du läser min blogg. men du har ju utseendet, man kan ju inte få allt tyvärr..
 
idag har jag även gjort mitt prov om hjärtat. nu är pressen över och jag behöver inte somna med nå fler panikattacker!
woopwoop.
 
imorgon går jag från nio till elva i skolan. varför åka till skolan då? jo för vi ska ha lyftteknik och jag ska köpa billig hårfärg. snål som jag är.
 
gustav den jäveln lyckades även halvt lista ut en av sakerna han ska få i julklapp/födelsedagspresent. blir så sur!
nu måste jag leta på något mer.....
och ja han fyller år på julafton
 
¨så här fin är jag idag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0