istället för att plugga

Jag brukar få komplimanger för mina ögon, rumpa och hår
Jag tycker det är obehagligt att  vara i trånga utrymmen och gå ensam sent på kvällen
Jag har samlat på klistermärken och pokemonkort
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna alla pojkband och liknande skit
Jag har en förmåga att alltid säga fel saker vid fel tillfällen eller bara att säga fel saker
Jag ångrar att jag ingen ide att ångra något
Jag tror på karma
 
I min jackficka har jag alltid nycklar, plånbok, mobil lypsyl hörlurar snoddar och annat skit
Någon/några brukar kalla mig för agneta agge ankan
Det här året kommer jag jobba
Jag hoppas att jag en dag blir rik, nej men får jobb eller så
Jag stör mig på människor som är dryga, jobbiga, för snälla, för dumma, har för mycket åsikter, har för lite åsikter, som är fula eller fina, försöker vara vän med alla, är falska, skrattar för mycket, skrattar för lite, som luktar äckligt och så vidare
Något av det sötaste jag vet är bebisar! och små djur!
I telefonen svarar jag "hallå" eller "ja?"
En låt som gör mig glad är ramlar
En låt som kan få mig att gråta alla när jag väl känner för att gråta så gråter jag
På McDonalds beställer jag oftast det som inte har med rött kött att göra
Jag tycker jag är ganska duktig på att vara mig
Ibland undrar jag varför ord uttalas som dom gör, hur de olika språken kom till och allt sånt, om gud finns typ
Jag tycker inte om spindlar, trånga utrymmen, disktrasor, reflexjackor, småkryp, vattenkastanjer, varma morötter, tomat eller liknande
Ett köp jag ångrar är allt onödigt som godis och liknande småsaker
Jag tycker om människor som är kräsen när det gäller människor jag umgås med om jag ska göra det ofta. men jag gillar människor som är som mina vänner. har ju inte dumpat dom än så
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta den eller först leta om det fanns ett snöre runt den så jag inte blir lurad
Jag ser upp till alla som  är längre än mig? nej men det finns MÅNGA!
Jag saknar mitt långa hår och ja mitt rosa hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0