jag är hellre ensam än lycklig med någon annan

jag tror inte ni anar hur skönt det var att få vara ledig och sova till halv sju!
japp jag tog sovmorgon..
 
drog till gammelmormor och snackade skit som vanligt, gud vad jag älskar henne, så ball!
hon har skaffat ett husdjur, en nyckelpiga...
satt hos henne i tre och en halvtimme innan gustav kom och hämtade mig. vi  drog till avesta och kollade julklappar och jag slängde några skjortor i hans famn som han skulle prova!
såg mimmi en snabbis också, var dock tvungen att be henne gå.
 
julklappar ni vet. nej mimmi du vet fortfarande inte vad du ska få.
vi åt sedan på american pizza som var den största besvikelsen idag.
nu under kvällen har jag packat ska sova hos fina mimmi imorgon efter jobbet! äntligen ska jag få umgås med henne!
 
jobb väntar hela helgen, fredag till söndag-
såå vi syns på söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0