jag när jag går hehe

okej alltså mina appar har slutat fungera på mobilen.. vad är det för skit? vet ni hur svårt det är att inte få kolla fb eller spela spel på lektioner?
nej okej för era telefoner kanske fungerar.
 
var med i tidningen idag, är jag en sån jävla mediakåt människa? eller bara älskad?
okej vi kör på mediakåt..
 
sitter nu och lyssnar på ss och parkway drive, deras nya skiva ger mig orgasmer ungefär som ss och mcr och då menar jag alla låtar.
 
jag har även gått upp sex idag, så jävla onödigt. måste plugga till imorgon men det orkar jag fan inte.
sen ska jag vara så duktig och gå ner och träna. bli tjock och otränad? ja varför inte.
 
nej men att åka buss med nazister var mysigt, blev psykiskt sjuk och stirrade på dom i 45 minuter. stackarna.
är tydligen det själv enligt gustav, tack lixom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0