sova eller träna?

jag är helt slut och vet inte ens varför jag tänker tanken på att träna, ska försöka se om jag kan få min hjärna att vilja kolla bara..
 
det här med att gå upp fyra är inte min grej längre jag vill sova..
igår var dagen super seg och jag saknar min andra handledare hon var roligare.
men idag fick jag vara självständig och ta alla prover själv. vuxenpoäng till mig.
 
något mer roligt på jobbet idag då? jo vi har troligtvis fått magsjuka så tre rum är stängda och en dam bestämde sig för att jag skulle duscha henne 30 minuter innan jag slutade tack för den lixom..
jag var hennes riddare (osäker på om hon vet att jag är en tjej) men jag hittade hennes borttappade adressbok. haha
 
min far är så snäll så han tyckte att jag behövde något att göra så han hade i bacon i både lunch och midddag. tog 30 minuter på jobbet att pilla bort all bacon från spaghettin och typ en kvart hemma.
tack nu är jag illamående och har känslan av äcklig bacon i halsen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0