välkommen till vuxenlivet

hej, jo jag lever inte blivit påkörd eller något,
jag har bara slitit, jobbat och sovit några timmar.
 
men idag har jag en dag ledig woohoo!
så idag ska jag inte lämna soffan förrän sex då jag ska träna!
 
men den här helgen har vart awesome även fast jag har jobbat, dock är det så sjukt kul så skulle bara kunna prata om jobbet! har ju de sjukaste och roligaste arbetskolegorna, pratar om killars häng, könsorgan, sex och så vidare. rasterna blir ju ganska trevliga ;)
 
men i fredags sov jag hos mimmi, saknat henne som fan, känns så skönt att göra lite saker som vi gjorde när hon bodde granne, vi handlade, åt vegg tacos och chips.
vi gick till mikaela och umgicks med henne tove och cassandra sjukt konstiga men extremt roliga människor.
drog hem och sov. låg som en säl och ville inte till jobbet.
 
jobbade och slet, gick till högbo halv tio på kvällen, la mig i min mosters soffa och dog.
 
igår dock hände inget på jobbet, gjorde inget alls på en hel dag förutom att dra i mig socker!
min kära pojkvän kom och hämtade mig, vi åt pizza, pratade och grät av skratt.
 
det som suger nu är att jag inte kommer se honom förrän på lördag. att ses en gång i veckan när vi brukar ses fyra fem, det är ganka jobbigt.
men välkommen till vuxenlivet..
 
nu kurrar magen, ska leta efter något att äta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0