I would walk a million miles for your touch

idag var jag duktig och drog mig igenom en 8 km lång löprunda i regnet och tiden var helt okej men går att jobba på! nöjd iallafall. drog ner till farmor och farfar och åt en österrikisk lunch och sen kom fina gustav och hämtade mig. Han kollade på sin fotbollsmatch och jag sov. gud vad skönt det var! var helt mör i kroppen.
 
vi sov typ hela dagen, och åt samt pratade om mat!
igår var vi hos emma och pratade om allt sjukt som går att prata om! sjukt gäng haha
 
nu sitter jag dyblöt och äter godis och chips samt kollar på nalle puh! tyckte inte det regnade så mycket när jag skulle börja gå men jo när jag skulle hem så spydde det.. jävlar vad blöt jag blev!
 
nu ska jag fortsätta trycka i mig mentos och drömma om min klänning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0