jag har en korv på huvudet

äntligen fredag och det firade jag med att göra en synundersökning för att få övningsköra! hahah fick panik där innen när man skulle göra grejen med att kolla åt sidorna.
Killen: kolla rakt fram och säg sen vilken sida det blinkar på
Jag:eeeh okej..
Killen: vilken sida blinkar det på??
Jag:haaha eh ingen! (råpanik)
Killen:va????? jaha jag har inte satt igång den.
 
trodde jag var körd haha.
drog ut och sprang 6 km, sprang nästan vilse och på sämst tid.
men det var okej. nu ska jag städa göra klart min uppsats och städa wooohoo!
 
imorgon ska jag vara i mitt andra hem alltså fagerstahallen typ 5 matcher jag ska se. woop träsmak i rumpan!
 
ansiktsmask är fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0