jag har typ inget att säga om mitt liv

I fredags så var några in i vårt klassrum och hade kul. det ironiska är att vi hade ipods, nycklar, pengar och så vidare där inne men de tog min massage olja och 3 cigg.
Så jag var alltså tvungen att köpa en ny massage olja.
och imorse gick min mascara sönder så var tvungen att köpa ny.
 
att heta agnes och vara morgontrött samt att mascaran är sönder det är inte okej.
 
jag sov typ igenom skolan som snart har blivit en standard. jag drog hem åt och gjorde den sämsta träningen sen jag stod på en innebandyplan för första gången.
det var hemskt, riktigt hemskt.
 
nu sitter jag har och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon som är ett dagligt problem och som gustav får höra varje dag. blir även lite lyx med bio mys imorgon med mannen i mitt liv!
 
3 bilder från igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0