rubrik är onödigt

jag tror jag lider av något, jag känner mig tom och typ på dåligt humör men ändå inte.går inte att förklara.. är säkert stress eller något liknande. kanske är gravid. man är alltid gravid
 
igår färgade jag håret på min karl. ny pojkvän typ dock lika snygg, drog till magnus och fick mat samt trevligt sällskap. det var helt okej.
idag fick jag gå upp tidigt, drog till lager 157 med gustav och hans mor. tror det är första gången en kille köper mer än sin flickvän. jag köpte en tjocktröja han köpte eh allt?
 
drog en pizza i borlänge sen däcka i hans säng och kikade serier. drog hem och åt pizza och glass.
fick en stor lust att dra ut och springa imorgon heheh.
 
skrev nyss intresseanmälan för praktik i belgien och jag är jättenervös. hoppas jag får den platsen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0